I saw a spider, I didn´t cry

Mina älskade skogspromenader kommer hädanefter ske ytterst sällan. Ett par, som mamma och pappa mötte när de var ute och promenerade imorse, talade nämligen om för dem att de sett en björn i skogen ovanför oss. En BJÖRN?! Gissa hur rädd jag är för björnar. Det går inte att beskriva i ord. Alltid när jag varit ute och gått har jag varit rädd att det ska komma en björn, men jag har alltid försökt skjuta bort de tankarna. Men nu har de alltså besannats. Det finns björn däruppe. Nu vet ni någon som aldrig kommer promenera ensam i skogen, ever again..


Kommentarer
Postat av: alec

nej jag bara undrade :)

hur är det med dig dÅ?

2008-09-23 @ 12:41:23
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Shit vad läskigt! Fast ändå ganska coolt. Björnar är ju rätt ovanliga att få syn på, så vitt jag vet.

2008-09-23 @ 18:07:25
URL: http://remind.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Haha jag såg fyra älgar i skogen igår när jag var ute och sprang ;)

2008-09-23 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0