Gurl, you got style

Nu när modeveckan i New York dragit igång känner jag mig extra modefixerad. Or not. Jag älskar kläder oavsett. Om jag är så mycket mode vet jag däremot inte. Jag skulle beskriva min stil som bekväm, oversize, lager på laget, miss-matchande, enkel, söt och mysig. You get the picture? Så klär jag mig alltid. Oavsett om det är oranga pälsvästar eller kortkorta kjolar som är "helt rätt". Dock kan jag influeras och inspireras utav modet. Men vitsen för mig är inte att kopiera allt rakt av. Det skulle aldrig funka. Då skulle jag aldrig känna mig bekväm. Och det är ju det som är grejen. Att känna sig bekväm i sin stil och sina kläder. Har jag inte rätt? Jo.

(Serena i en cute tröj-klänning och ett par grymma stövlar, jag mer än gärna skulle bära)

Kommentarer
Postat av: BettY

Du har helt rätt i det du skriver! Det viktigaste är att man själv är bekväm och trivs i det man har på sig. Så kul med modeveckan nu när man kan få massvis av inspiration. Men man kopierar ju såklart inte rakt av heller. Mode är kul! Men det är knappast något som man tar på blodigt allvar:P Det är kul att prova sig fram och välja saker som "sticker ut" lite i mängden ibland tycker jag.

2008-09-07 @ 18:24:08
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Hannah

SV; Haha ja, verkligen..

2008-09-07 @ 19:04:32
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: hindu times

Maha låter bra det!

Jo risken är att jag också somnar men visst fan ska jag se det! Har koffeinkickar i form av cola i beredskap.. ^^

Juste! Jag kan passa på att fråga dig nu på en gång.. jag har märkt att du precis som jag gillar Gordon Ramsay. Jag fyller år snart och tänkte önska mig en kokbok från honom, har du någon aning om någon bra? Han har nämligen en massa att välja på... :)

2008-09-07 @ 22:13:41
URL: http://hindutimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0