So glamorous

Vad är det egentligen för fel med att vika ut sig? Vad är det egentligen för fel med att vara s.k glamourmodell? Och vad är det egentligen för jävla fel på Lorena Sanchez? Jag skulle vilja höra era åsikter. För jag är jävligt kluven när det gäller utvik.
Medan vissa tycker att dessa tjejer endast förnedrar sig själva, och andra tycker att de är blåsta bimbos med noll hjärnceller, kunde jag faktiskt inte bry mig mindre.
De får väl göra vad fan de vill. Sedan. Vad har jag med saken att göra? Det spelar ju ingen roll om jag tycker att alla som pryder ett Slitz-omslag är patetiska. De slutar ju inte vika ut sig för det. Sedan tycker jag att folk är så jävla patetiska och ryggradslösa själva som har mage att sitta och klanka ner på och skriva till Lorena att hon är ful. Ful!? Vars någonstans? Ni har fan inga ögon att se med..

Kommentarer
Postat av: BettY

Jag har absolut inget emot tjejer som viker ut sig. Jag tycker det är helt upp till var och en och så länge som man inte skadar någon annan så tycker jag att man kan göra va fan man vill. Det är ju deras liv, inte vårat. Förstår inte att folk kan lägga ner så mkt energi på att störa sig på det. Finns viktigare saker att uppröras över!

2008-10-30 @ 18:18:11
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/
Postat av: Hannah

Right, hon ser rätt överdriven ut på vissa bilder... men vill hon eller någon annan se ut så, vika ut sig eller göra något annat som inte skadar någon det minsta så bryr jag mig inte ett dugg. Det är hennes val liksom, vissa kanske "far illa" av att vika ut sig - vissa gör det inte. Dom har ju fortfarande egna hjärnor att avgöra det själva med liksom...

2008-10-30 @ 18:18:27
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Camilla

Orka bry sig vad andra människor gör. Jag kanske inte tycker bilderna är fina, eller gillar deras överstora fejkbröst, men om dom trivs vem är jag då att döma?

2008-10-30 @ 19:01:35
URL: http://petiite.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Jag har alltid varit lite fascinerad över utvik och utvikningstjejer, so called glamourmodeller. Under BB-tiden var alltid utvikningsbrudarna mina favoriter. Elita, Carro och Linda. You name them! Tycker att det är lågt att klanka ner på andras utseende. Det är för fan ett val man gör att fixa med det man föddes med. Vi bor i Sverige, det är tillåtet att se ut och tycka som man vill.



Och för att erkänna en annan sak, om jag fick chansen att göra ett utvik skulle jag göra det! Tycker att bilderna är sexiga. There I've said it.

2008-10-30 @ 19:15:01
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Lorena är inte ful någonstans, men jag är trött på att hon ljuger i sin blogg. Hon skriver att hon är bartender, medan hon i själva verket strippar. (Finns bilder på nätet) Utvik ser jag inga som helst problem med, det är upp till en själv och hur mycket man tycker om sin kropp. Man måste ju vara väldigt säker på sig själv för att stå ut med all kritik. Och jag tycker inte att Lorena är en så bra förebild för en liten dotter. Hon är säkert jätte kärleksam och bra, men att vara strippa och vika ut sig, förstöra bröst och läppar kan ju inte direkt ge bilden av att man duger som man är för hennes dotter.

2008-10-30 @ 22:04:18
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: Jennifer

Sv; Jag vet, det är skitsvårt sånt där. Men hon är ju sjukt vacker så hon skulle ju lätt kunna försörja sig på att vara modell, och kanske gå ut gymnasiet eftersom hon inte ens gjort det så hon kan utbilda sig. Det enda jag stör mig på i hennes blogg är att hon ljuger ganska mycket. Men hennes utseende och att hon viker ut sig, ser jag inget fel med :P

2008-10-30 @ 22:24:30
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: Maria

amen!



som jag alltid sagt :)

2008-10-31 @ 23:18:35
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjejer som lorena förnedrar oss andra!

varför ser dagens killar tjejer som sex objekt varför kan inte en tjej ha sex med många killar utan att bli kallad hora.

för killar sjunker inte lika lågt som tjejer och strippar elr viker ut sig. det händer att killar gör d men inte alls lika mycke som tjejer. och man har bara en kropp fan tjejer som tänker som lorena sanchez är lika dumma som en fisk. tjejen har för i helvette ett barn vad är det för förebild och för ett tag sen lekte hon muslim hon har nån sjukdom tror jag iaf .

2009-01-29 @ 14:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0