Ready, set, go

Det finns saker man gör trots att man skäms över dem. Som t.ex att leka med Barbie när man var yngre trots att man visste att man var aningen för stor för det (haha..)  Man vill helt enkelt inte sluta med det, eftersom man tycker om det så mycket. Jag har en sådan grej för mig i skrivande stund. Jag lyssnar på Tokio Hotel.. My god, jag skäms faktiskt över att erkänna det. Men jag tycker verkligen att vissa av deras låtar är sjukt bra, trots att jag kanske egentligen inte vill göra det. Det är inget att göra åt helt enkelt.

Något ännu pinsammare är att jag råkar kunna de flesta texter också..

Kommentarer
Postat av: Mira

Haha, jag känner igen mig lite. Även om jag lyssnat på grabbarna i snart två år.



Att de är överhajpade håller till och med jag med om. Varenda liten fjortis snackar ju om dem. Och visst får man skit när man säger att man tycker att dem är bra. Men jag orkar inte bry mig. För dem är för fucking jävla bra för att jag ska låta bli att lyssna på dem.

2008-10-22 @ 13:05:34
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/
Postat av: Linn

Kan bara hålla med Mira.

2008-10-22 @ 15:56:11
Postat av: my

Haha, jag avgudade tokiohotel i några månader för snart ett år sen. Det gick dock över, men lite pinsamt är det allt. :D

2008-10-22 @ 17:43:02
URL: http://karmakiddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0