Three Days awesome Grace

"We sort of look at Three Days Grace as it sort of stands for sense of urgency. Time to pay a debt. If you had three days to change something in your life or if [you] wanted to changed something in your life, could you do it in three days?" / Adam Gontier 


2006 släppte det kanadensiska bandet Three Days Grace det älskade albumet One X, som jag såklart är extremt kåt i. Har ni inte redan upptäckt den måste ni förifan ta och lyssna på dessa låtar: Riot, It´s all over, Animal I have become, Get out alive, Pain, Never too late och Over and over. Så jävla feting-bra. Jag har fullkomligt kärat ner mig i TDG and I pray to god every day att en ny platta är påväg.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag älskar "I hate everything about you". Three Days Grace är verkligen helt otroliga och dessutom den bästa musiken att lyssna på när man är arg/ledsen

2008-12-01 @ 09:32:24
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0