Un emploi

Igår skulle jag på arbetsintervju, och idag skulle jag på arbetsintervju. Imorgon ska jag däremot på arbetsintervju. Förhoppningsvis. Jag tänker inte avslöja vad för jobb det gäller, men jag kan säga som så att jag verkligen hoppas att jag får det. Tror det skulle passa mig som spriten på festen. Det vill säga fuck-bra.

Och just det. Är du endast ute efter att såra, och inte har något snällt att säga, kan du lika gärna hålla käften. Enkelt va? Jag ska nog börja följa mitt eget råd...

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Vad roligt! Hoppas att det går bra nu! Lycka till:)

2008-11-25 @ 20:57:28
URL: http://theolsentwins.webblogg.se/
Postat av: Erik

Lycka till med intervjun! hoppas du får jobbet du vill ha.

2008-11-26 @ 08:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0