Give me my fucking jacket

I lördags hände en så sjukt rolig grej.
När jag skulle hämta ut min jacka ur garderoben på krogen så insåg jag att Katjas syster som gått hem bra mycket tidigare hade min nummerlapp. Dock var det både sjukt lite folk i kön, och sjukt lite jackor kvar i garderoben så jag frågade om jag inte kunde få ta min jacka iallafall. Jag såg ju vars den hängde och pekade på den. Men fittan i garderoben vägrade ge mig jackan utan lappen och sa att jag var tvungen att paya 50 spänn för att jag loosat lappen. Fuck no sa jag, dampade in i garderoben och slet åt mig jackan. Då kallade fittan på vakten, såklart. En rätt söt sådan måste jag tillägga. Han frågade vad jag höll på med och jag svarade att detta var min jacka, och jag ville ha den, med eller utan lapp. Han frågade då om det fanns något i fickorna som kunde styrka att det var min jacka. Och det här är den komiska delen. Jag svarar; ja, det finns en vit/orange läppsyl i ena fickan, kolla själv! Varav vakten börjar gräva i fickorna för att hitta både mitt ID-kort och mitt Swedbank-kort. Hur blond tror ni att han tyckte att jag var på en skala 1-10 när jag svarade att en vit/orange läppsyl kunde intyga att jackan var min när mitt fucking körkort låg i andra fickan?! Han log sött och sa att detta inte var rätt sätt att lösa problemet på, sen fick jag gå.
LOVED IT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0