A day at Swedbank Arena

Jag vill aldrig mer se en toalett i hela mitt liv. Ni kan aldrig ana hur många jag städat idag. Jag inte räkna dem ens på tio händer tammefan! I sju timmar har jag tömt papperskorgar, skurat handfat, speglar och golv, städat toalettstolar, fyllt på toalettpapper OCH SKURAT PISSOARER! Bara föreställ er känslan av att skrubba en pissoar medan stanken av gammalt piss fyller dina näsborrar. Ni ska vara jävligt glada över att det var jag som skrubbade och inte ni. Den som uppfann pissoaren var ett jävla rikspucko. Han kan fan inte ha tänkt en bråkdel på dem som är tvungna att rengöra dem. Men trots all pisslukt så älskar jag mitt jobb :)

NU ÄR DET FEST!

Kommentarer
Postat av: Jonna

stackare ! men ha så kul ikväll nu :)

2008-11-28 @ 17:18:17
Postat av: Sofia

Sv; Haha ja lite skit får man tåla, men ibland är de bara nåkt:P Du gjorde de bra du med toaletterna på arenan:P

2008-11-29 @ 17:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0