Tankar om julens frestelser

Jag skäms så jävulskt över hur mycket godis och skit jag stoppar i mig den här tiden på året. Verkligen skäms. Men vad fan ska man göra när det kryllar av frestelser överallt? Hela julen är en enda stor kaloribomb liksom. Lucky me att de flesta fläskar lika mycket. Egentligen ingen okey ursäkt. Men å andra sidan är jag så jävla snygg i håret nu, vilket förhoppningsvis avleder uppmärksamheten från mina dallriga lår iallafall lite. Och å andra sidan igen är det bara att svälta sig en månad efter jul så är man förhoppningsvis tillbaka på samma vikt som man låg på innan man went fatso.

Kommentarer
Postat av: hindu times

haha gör en egen! jag tackar inte nej till ytterligare en lista med topp 5 män ^^



haha ja jag svullar precis lika mycket... enda tanken som tröstar är att januari kommer bli en svältmånad :)

2008-12-22 @ 19:26:44
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: Natalia

Eller så tränar man istället för att svälta sig själv :S

2008-12-22 @ 20:56:22
URL: http://trashy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0