Ska jag vrida nacken av dig?

Jag verkligen hatar människor som parkerar som kukar. När jag ska parkera är jag sjukt noga med att ställa mig rakt, ställa mig med lagomt avstånd från andra bilar, och ställa mig där man faktiskt FÅR stå. Eftersom jag hatar folk som tar upp 15 parkeringsplatser. Nåt jävla arsle hade med nöd och näppe parkerat in mig idag. Och jag blev då fan inte glad över detta. Hade mycket god lust att fästa en lapp på framrutan på biljäveln med texten; Hur i helvete parkerar du människa? Ser du inte skyltarna?! Isådanafall är du fanimej blind. Jag hade föreslagit att polisen drar in ditt jävla körkort, med tanke på att blinda människor är en jävla trafikfara!
Asshole.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur tog du dig ut som?:S

Jäkla puckon de finns alltså!

2008-12-16 @ 20:47:27
URL: http://rosesrred.blogg.se/
Postat av: bäbbäää

dina rubriker är all fucked up ibland ??

Tråkigt.

2008-12-17 @ 10:19:05
Postat av: Josefine

Fucked up? Det var ju tråkigt att du tycker det, då jag tycker att mina rubriker ofta (like this one) är väldigt fyndiga ^^

2008-12-17 @ 13:27:13
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv; jäkla idiot, jag hade fan fått damp! ibland önska man ju att man hade en rat bil så de inte hade gjort nåt om man kört in i såna bilar som ställer sig som arslen! tur att du kom ut iaf!:)

2008-12-17 @ 14:29:06
URL: http://rosesrred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0