Så jävla fucked up

Vince Neil europaturne är inställd

Tyvärr bekräftade Vince Neil´s Europaagent i natt att Vince Neil´s hela Europaturne är inställd. Således är tyvärr även konserten på Arenan/Fryshuset, med Easy Action som förband, den 14 december inställd! Mycket tråkigt då över 1200 biljetter redan var sålda. Anledningen är problem för agenten med spelningarna i Spanien och Tyskland. Rykten om detta har florerat sedan i tisdags och inatt bekräftades således dessa uppgifter av Vince Neil´s management. Alla köpta biljetter återlöses på respektive försäljningsställe.


Jag är heartbroken, och så JÄVLA förbannad. Vince Neil-konserten, som jag och Jonna längtat så jävla länge efter, är fucking inställd!!!! Det kan för fan inte vara sant för fan. Jag gråter floder av besvikelse och har lust att sätta ett jävla skott i pannan på den där jävla idiot-agenten. Nu är allt förstört. Det här var det värsta som kunde hända. Jag går och hänger mig.

Kommentarer
Postat av: JOnna

jag känner samma sak. Ge mig en flaska Jack N daniels nu sen gräver jag ner mig

2008-12-04 @ 18:02:23
Postat av: hindu times

åh, åh, åh, jag älskar din design! döläcker :)



ledsen för de dåliga nyheterna.. =/

2008-12-04 @ 20:50:27
URL: http://hindutimes.blogg.se/
Postat av: Mira

Shit, jag känner igen mig så jävla mycket. Jag gick på rosa moln i början av året när det var bestämt att mitt favoritband skulle komma till Sverige. I tre månader var jag världens lyckligaste. 9 dagar innan konserten ställdes hela skiten in.



Så jag vet hur det känns. För jag ville inte heller något annat än att bara ta ett rep och hänga mig.

2008-12-09 @ 22:50:33
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0