Holy macaronies

Maah, jag är så jävla sliten. Har städat idag, och Bussbolagets lokaler var så jävla skitiga. Om man inte vetat bättre hade man lätt kunnat tro att de sandat inomhus god damnit. Efter att ha gått loss med sopen och mopen i 6 timmar för att råda bot på allt skit råkar min rygg, just för tillfället, halvt ta ihjäl mig, och det känns därför mycket jävla skönt att hoppa in i duschen och bara softa. Jag ska njuta sådär överdrivet fjolligt mycket såsom de gör i reklamerna för billiga shampoon. Därefter ska jag spendera resten av eftermiddagen och kvällen framför dumburken och Idol och bara chilla. Förhoppningsvis utan att bli rastlös. Jamen ibland så.

Kommentarer
Postat av: Tyskungen

Du är så välkommen så på ett besök!



/Klaus

2008-12-12 @ 16:02:49
URL: http://www.tyskungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0