Le parrrrty

I'm back on track igen, som man brukar säga. Fast sliten är jag, det ska jag inte krypa under stolen med. Det gick väldigt vilt till igår, vilket förklarar dagens mående. Och det var inte bara vilt, det var sjukt jävla kul också. Vi drog på Harrys (plattan är så ute just nu..) och där hade jag aldrig varit tidigare, vilket gjorde det hela ännu mer spännande. Något nytt liksom, hurra! Oh, I liked it. Träffade massa trevliga personer, bland annat min fina kusin Carro och snyggaste Maria. Damn, du är lika snygg i verkligheten som på bild ;) Nästa gång blir det definitivt Harrys igen, om vi kommer in då. Det är ju +21.

Kommentarer
Postat av: Hannah

SV; Mhm... fast det har jag lyckats hålla mig från rätt länge, ända till idag ;) Och vägt mig har jag inte gjort på typ en vecka! Är lite stolt ju.

2008-08-31 @ 17:56:16
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: Maria

whaat? om det är någon som är snygg så är det DU!!

Jag är så avis på hela dig; din kropp, ditt utseende, din klädstil.... allt är så WOW!



men det var trevligt att träffas :D roligt att du hade trevligt :)

hoppas vi ses fler gånger ;D

2008-08-31 @ 23:39:00
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0