It's a hair thing

Imorgon klockan tio på morgonen ska jag till min vän Linnéa på Lenas frisörer för att slinga min utväxt. Och det ska jag säga er, att det är på fucking tiden att jag gör något åt den. Sist min utväxt behandlades var i slutet av mars i år, vilket var 5 månader sedan. Vilket innebär en utväxt på ungefär 5-6 cm. Fast det är så jag. Ser sådär trashy och jag-bryr-mig-inte-ett-skit-om-hur-jag-ser-ut ut. Inte riktigt sant though, för jag är inte trashy egentligen, och jag bryr mig visst om hur jag ser ut. Men det ska inte synas så mycket att jag gör det. Jag är inte mycket för att fixa mig upp över öronen. I like it natural.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Man ska ju ha liite lite utvaxt iaf :)



SV; Heh.. kanske. Men liksom, det kanns ju anda inte saaa ovanligt? Alla heter ju Hannah med H i typ england & USA. Det ar lite jobbigt hundrade gangen man hor det liksom ;)

2008-08-27 @ 22:15:10
URL: http://uglies.blogg.se/
Postat av: michaela

det är ju snyggt med utväxt!

2008-08-28 @ 20:03:34
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0