A luxurious problem

Eftersom det inte blir någon sista minuten resa för mig och Katja andra veckan i september, som vi planerat och bestämt, hade jag tänkt skämma bort mig själv och unna mig sådant som jag i vanliga fall tyckt varit för dyrt. Högst upp på listan ligger ett Juicy Couture Velour set i marinblått och ett par svarta Ugg boots från UGG Australia. Ett Juicy set har jag trånat efter i flera år. Jag har verkligen det. Jag har alltid velat glida runt i en mysig velour-dress, precis som Jessica Simpson och hälften av alla amerikanska tjejer. De verkar helt underbara. Och så har vi mina kära Uggs. Har ju varit förälskad i dem sedan jag såg dem första gången. Nåja, nästan iallafall. Just nu äger jag två par beiga, dock av märket Shepherd. Jag lovar, det är det varmaste du kan unna dina fötter vintertid. Fantastiska verkligen. Så ett par äkta i svart från UGG Australia hade verkligen inte suttit fel på fötterna inför vintern. Grejen är den att jag förmodligen inte kommer att ha råd med båda. Så nu lider jag av ett så kallat lyxproblem. What the fuck ska jag välja?! Help me out guys! Uggsen går på ca. 1799:- och Juicy setet på 1749:-.

Kommentarer
Postat av: michaela

jag hade köpt juicy-setet. det är otroligt skönt och det är verkligen stor skillnad på ett äkta juicy-set och ett lågpris h&m-set. jag äger inte själv ett, men jag har provat.



jag tror däremot inte att det är så stor skillnad på uggsen



och ja, absolut. det är sjukt viktigt att man trivs med sin blogg. annars vill man ju inte skriva i den. då blir det mest en börda

2008-08-25 @ 09:00:56
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Melody

juicy-set! tro mig, det är sååå värt det.

2008-08-25 @ 15:42:46
URL: http://absolutmel.blogg.se/
Postat av: johanna

uggs, jag tycker personligen inte det är snyggt att gå runt med ett helt juicyset (bara antingen byxan eller jackan). Fast å andra sidan har du ju redan liknande skor.



Kankse kan du köpa juicy setet och ett par minnetonkas? De är ju snygga och billiga!

2008-08-25 @ 22:48:15
URL: http://pasia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0