KRÄJVINGS

Hej blöggen. Idag mår jag betydligt bättre än igår, tackar som frågar. Jag och gubben har nästan precis avnjutit en sen middag i form av världens kanske godaste ingefärsmarinerade kyckling med vitlök, lime och vårlök som jag kokat ihop, och surrat lite med våra päron på Skype. Snart ska vi fortsätta vårt "The Walking Dead"-tittande. Har ni sett det? Är helt uppslugad utav den serien, kan vara något utav det bästa jag någonsin sett. Älskar serier och älskar skräckfilm, så det är den perfeka kombinationen. Det är så jävla spännande!
 
Sedan har jag insett att jag behöver ett par Primeboots. Eller inte bara behöver, jag kräver ett par, haha. Fan så snygga de är. Modellen jag vill ha är den på bilden ovan (som jag fann här), och kostar 3000 spänn. Som hittat ju. Nu råkar de tyvärr vara slutsålda på varenda sida jag har funnit dem på dock, men kommer de in igen kommer jag att ha väldigt svårt att hålla fingrarna i styr. Googlade fram att en butik här i Odense säljer Primeboots så ska dit och kolla läget också. Bara klämma lite...ååååh.

Kommentarer
Postat av: Jeppis

Nooos! Dom är snygga!

2013-01-29 @ 17:49:27
Postat av: FELICIA ♥

Älskar skorna!

2013-01-30 @ 15:55:48
URL: http://feliciaannteresia.blogg.se
Postat av: Sriwanna Salomonsson

Jag ska sälja mina, vilken strl har du? :)

Svar: Jag har storlek 37-38, beror lite på vilka skor det är. Vilken storlek är det på dina skor, och är det samma modell som på bilden jag la upp? :)
Josefine

2013-01-30 @ 21:42:11
URL: http://sriwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0