DOLL EYES

 
Hoppas ni har haft en fin helg, babes!!! Det har jag, om än en väldigt lugn sådan. Har mest chillat och tagit det lugnt. Har dock skitit totalt i bloggen, eftersom ingen ändå har tid att läsa vad man skriver, haha. Lördagen spenderade vi i alla fall på Bilka bara för att det är så jävla kul att strosa där, och denna dag startade jag med ett härligt pass på gymmet medan Jeppe var på sin träning. Trodde att jag skulle vara nästintill ensam där, men det var skitmycket folk faktiskt. Inspirerande att se så många människor svettas en söndagmorgon! There´s no excuses, liksom. Förresten, ett hett tips. Lancômes Doll Eyes, min nya favoritmascara. Kommer en liten recension nedan.
Produktnamn: Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara
 
Produktinformation: Hypnôse Doll Eyes har hämtat inspiration från alla unga flickors dröm om långa, tjocka och separerade fransar – äkta dockögonfransar! Doll Eyes är berikad med en "fiber shine"-formel som ger fransarna extra glans, och formeln innehåller både mjukt och hårt vax, varpå det ena bygger upp volymen och det andra skapar den perfekta böjen på fransarna. Slutligen ser "ultrastretch"-komplexet med förlängande polymerer till att fransarna direkt får en känsla av lösögonfransar.
 
Resultat: Jag brukar inte märka så stor skillnad mellan (dyra och billiga) mascaror annars eftersom mina ögonfransar är väldigt långa och böjda naturligt, men denna är faktiskt snäppet bättre än alla andra jag har testat. Fransarna blir sjukt långa och borsten är grym. Dessutom lägger den sig inte under ögonen utan sitter där den ska hela dagen. Priset ligger på 315 kr på Kicks, vilket är rätt saftigt, men jag lovar er att den är värd varenda liten krona. Löp och köp!
 
Pris: 315 kronor
 
Betyg: 5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0