I ♥ chai

 
IDAG ÄR EN SÅDAN DAG då jag bara vill lägga mig ner igen och sova. Faktum är att jag inte hade någon lust att kliva upp imorse överhuvudtaget, då mina hjärnspöken höll mig vaken 3 timmar inatt. Vaknade först vid 4 av att Daisy tassade runt i rummet, och efter det var det helt omöjligt att somna om då den ena tanken efter det andra ploppade upp i huvudet. Ni känner säkert igen panikkänslan där minsta lilla blir extremt uppförstorat och jobbigt sådär mitt i natten. Vid 7-tiden lyckades jag i alla fall äntligen somna om igen och vaknade sedan 3 timmar senare, dock inte ett dugg piggare utan snarare ännu tröttare och fortfarande känner jag mig lika seg. Tur att det "bara" blir ett pass pilates på gymmet idag för jag hade fan inte pallat något fartfyllt (som spinning) idag igen. Ett litet plåster på såret är i alla fall att jag tror att mina nattliga funderingar kan ha lett till en lösning på ett av mina problem. Åtminstone en tanke värd att testa, så ska ta tag i det efter helgen. Nu ska jag dock ta tag i den här dagen, dricka världens godaste chai och tagga inför pilatesen istället, det är ju för fan fredag peops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0