Wednesday

 
HAR HAFT EN RIKTIGT HÄRLIG ONSDAG. Efter en lång och underbar sovmorgon (finns det förövrigt något bättre sätt att starta dagen på än att vakna utvilad helt av sig själv utan något jävla alarm? definitivt något jag uppskattar med att vara hemmafru i alla fall) gjorde vi oss i ordning och tog bussen downtown. Nu när jag har börjat träna igen har jag självklart upptäckt att mitt förråd av träningskläder känns lite tunt, så det var dags att fylla på. Blev ett enkelt, svart träningslinne från H&M och ett par grå träningsbyxor från Hummel, som jag är grymt nöjd med. De kommer jag nämligen att använda när vi ska gå på något danspass, eftersom det passar bäst med lite oversize kläder då. På tal om träning så blev det ett pass Puls/Styrka idag, och nu jävlar snackar vi riktig träning! Om Zumban i måndags var jobbig och DanceFit-passet vi gick på igår ansträngande, så var detta pass rena döden. Nu känns det verkligen i kroppen att man tränat hårt. Älskar´t! Det är såhär det ska kännas efter ett pass tycker jag. Dock är det alltid skönt med variation och att köra såhär hårt som vi gjorde idag pallar man inte varje dag. Därför blir det kung att köra Puls/Styrka på onsdagar, och något annat övriga dagar. Nu ligger vi alla fyra i soffan i alla fall och chillar med lite chokladglass. Det är vi fan värda, hela högen. XX

Kommentarer
Postat av: M

Du behöver ju fan inte ens träna kvinna!

Svar: Haha kanske inte kroppsmässigt, men gör det för att må bättre (:
Josefine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0