like everyone and trust no one


 

Har haft en ledig dag idag - skönt! Tog en pw på 1½h runt Höglandssjön med Daisy iförmiddags, var sjukt blåsigt och jag fick släpa henne runt halva då det var motvind. I medvind gick det bättre, då traskade vi på bra trots att det fortfarande är både blött och halt på stigen. Men det var gött ändå, solen sken och det blåste inga kalla vindar, dessutom jag är astagg att trimma till min kropp innan beach -12. Efter prommisen sysselsatte jag mig med att baka en tigerkaka med banan, blev riktigt god. Sedan drog jag ner på Solpalatset för en 20 minutare. Har inte solat på hur länge som helst så det kändes jävligt välbehövligt, känner mig så sjukt blek -.- tänker kötta BUS och även sola några gånger till för att få lite färg på kroppen, pallar inte att vara vit alltså.

 

Just nu kollar vi hockeyn, Modo ligger under med 0-3 så jag är måttligt intresserad. För fan, ryck upp er!! Ta vara på det här slutspelet, blir galen...

 

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0