imagination is more important than knowledge

 

Shulululu. Dagen so far har varit soft, tog en promenad med Daisy i förmiddags i det härliga vädret. Blåste lite men solen värmer riktigt skönt nu, tror termometern visade +10 och det är ändå här på Nötis där det brukar vara lite kallare i och med havet. Hörde av gubben att det var minst +15 i Karlstad dock, där lär det vara ännu mer vår. Men så är det att bo i norra Sverige, här får vi TYVÄRR vänta lite längre på sommaren än de som bor söderut. Efter promenaden pratade jag i alla fall med älsklingen i telefon och efteråt fick jag för mig att jag skulle städa hans bil. Den har varit så sjukt smutsig inuti men nu är den fresh igen, woop woop.

 

Dålig bild men jag har fått ordning på löshåret nu, ska visa bättre bilder en annan gång dock. Är så sjukt lat när det gäller att ta bilder på mig själv, gillar det inte alls, men lovar att det kommer framöver! Snart blir det käk i alla fall och sedan drar jag in till stan för lite jobb.

 

XOXO


Kommentarer
Postat av: angelica

Men gud vad längesen jag var inne här, kul att komma tillbaka! Du är fin som vanligt! :)



Ha en bra helg!

2012-03-22 @ 20:24:51
URL: http://septemberpyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0