i need shoes

 

Hello bejbs. Hinner egentligen inte blogga eftersom jag ska fixa mig och dra ner på stan, men slänger in en bild på klackarna jag beställde från Topshop. Ett par enkla sandaletter med lagomt hög klack på 7,5 centimeter. Äkta läder och hur sköna som helst. De kommer vara perfekta i vår och sommar då de passar till allt och går att ha både till vardags och fest då klacken är så pass "låg". Var svårt att fånga dem på bild i och med det, de är 1000 gånger snyggare i verkligheten. Priset var överkomligt i alla fall, gav en femhunka ungefär.

 

Kan verkligen rekommendera Topshops skor, detta var mitt 6:e par och jag är supernöjd med allihopa. De är bra kvalité och man får aldrig ont i fötterna av dem. Tycker de är betydligt bättre än Nellys skor och så mycket dyrare än dem är de inte. Dessutom är de grymt, jävla snygga!

 

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0