do more of what makes you happy


Idag fick jag en trevlig överraskning i brevlådan, mitt nya löshår från Rapunzel har kommit. Äntligen slut på råttboet som jag gått runt med senaste veckorna. Kan ha haft det trassligaste löshåret i stan, no doubt. Dock får jag stå ut med det några dagar till då jag måste lägga på en nyansering för att få det nya håret mer likt min egen färg. Splitternytt löshår ser alltid så fejk ut tyvärr, men det är lätt fixat med en skumtoning eller liknande. Sen behövs det klippas in lite också eftersom jag har lite uppklippt hår. Ska visa bild sen när det är klart i alla fall.

Just nu sitter jag i läggan och väntar på att mami ska hämta mig. Skulle egentligen följt med Jeppes föräldrar till Timrå eftersom gubben har match där ikväll men jag känner mig inte på humör så jag hoppar det. Hejar på hemifrån istället och åker till Nötis och kollar a-lagets match. Fan, hade verkligen velat följa med men orkar inte spela glad när jag inte är det..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0