im too pretty to work

Åh, är så sjukt seg idag. Mår verkligen som jag förtjänar, haha. Och inte blir det bättre av det här vädret, är det ett jävla skämt eller? Har dragit ner rullgardinen och tänt massa ljus för att slippa se skiten och få lite myskänsla istället. Rövväder.. festade igår i alla fall och hade riktigt kul. Messade Frida och frågade om hon hade lust att hänga på vilket hon hade och det var så grymt kul att träffas igen. Vi hängde ju jättemycket förrut men sedan jag skaffade pojkvän (dvs blev toffel, haha) har vi inte umgåtts ens hälften så mycket. Har saknat henne, så skön brud. Vi förfestade hos en kompis till Jeppe och sedan gick vi ut på Olles och dansade. Gick hem vid halv två och kollade på reprisen av BB innan vi däckade.

Idag känner jag mig inte motiverad till att göra någonting, vill bara sätta mig på första bästa plan till värmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0