we were born to die


.. and we're in, HELG!!! Man känner sig fan lika lycklig varje gång. Tog en liten sovmorgon imorse och åkte på jobbet vid 8, dock började min bil krångla så jag fick parkera den hos mormor och låna en brux-bil ut till Fjällräven. När jag slutade tog jag och Jeppe med oss Daisy ut till Skommarhamn och fikade i solen, så jävla härligt. Vintern när den är som bäst (eller kanske det enda som är bra med den..)

Förresten, har ett musiktips till er → Lana Del Rey. Hennes platta är klockren, så jävla skön!! Har lyssnat konstant på den hela veckan och jag är helt fast, i princip alla 15 låtarna är grymma.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh den är så bra!!

2012-02-17 @ 23:54:04
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: M

Haha ingen aning, men hade jag haft några hade jag smakat ;)

Postat av: ..:Sarah:..

FANTASTIKS skiva <3

2012-02-24 @ 18:15:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0