THE BEACH IS ALWAYS A GOOD IDEA

 
Åh vilken underbar dag vi har haft! Ville utnyttja dagen till max då gubben var helledig från träningar, så vi tog som sagt bussen till Nyborg och Fyns badestrand imorse. Precis som jag hade hoppats på var det hur fint som helst. Stranden låg alldeles intill Västbron, som är en 6,6 km lång lågbro som går mellan Sprogø och Fyn som är den ö Odense ligger på. Ni ser bron på den första bilden, där jag testade Panorama-funktionen på min kamera. Så feta foton det blir! Svårt att misslyckas med bilderna i en sådan härlig miljö dock. Vattnet var kristallklart och sandstranden alldeles vit med massor utav snäckor och vackra stenar.
 
Sjukt vad jag mådde idag alltså, haha. Får aldrig nog av härliga stränder. På eftermiddagen blev det dock lite molnigt så vid halv 5 tog vi bussen tillbaka till Odense, en resa på ungefär 45 min. Nyborg ligger ca. 3 mil härifrån vilket inte är en speciell farlig resa för att få sola och bada. Det var vilket fall så värt! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandraaaaa :)

Gud va vackert :)

2012-08-13 @ 09:04:07
Postat av: Sandra

Men bitch!!! Du ser alltid fräsch ut!!!:) snyggve..såg ut att va helt underbart där:-) saknar DEJ <3 puss Sandra

Svar: Haha sötnos! Jag saknar dig med <3 skype snart! Puss
Josefine

2012-08-13 @ 21:11:58
Postat av: :)

snygg rumpa :)

2012-08-19 @ 14:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0