the only honest people in the world are small children and drunk people

 
Såhär ser de nya byxorna ut som jag köpte på Gina Tricot i fredags. Svarta, eleganta med coola dragkedjor baktill som piffar upp. Dessutom klär snörningen och den rynkiga linningen i midjan ner dem en aning och gör dem lite sportiga, vilket jag tycker är asballt. Kommer bli riktigt snygga i höst! Gick på 299:-.
 
Just nu är det dock alldeles för varmt för långbyxor. De senaste dagarna har det varit ca. 24 grader och sol så har varvat promenader med bokläsning ute i det gröna. Köpte med mig "Elsas värld" och "Elsas hemlighet" innan vi åkte så att jag ska ha något att läsa, då det förmodligen bara finns böcker med dansk text här. Får nog be mamma köpa med sig en hög när hon kommer hit också, annars kommer jag inte att överleva. Slog mig nu att jag och min kusin Carro var med i en bokklubb som hette typ "Läslusen" när vi var yngre. Minns även att vi tjatade på våra föräldrar att vi skulle få städa våra hus och klippa gräsmattorna för att tjäna ihop pengar till böcker, haha. Vi var riktigt sjuka bokmalar alltså, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0