keep calm and turn your swag on

gilla toarullen


Ligger helt utmattad på soffan med baby bredvid. Kunde inte sova en blund i natt för jag var så sjukt nervös inför vad som skulle ske idag på nya jobbet. Eller egentligen var jag inte sååå nervös, jag låg snarare typ omedvetet och oroade mig. Visste att jag inte skulle kunna sova något men det var ändå så sjukt frustrerande att ligga där och vrida sig till klockan fyra på morgonen när man vet att väckarn' ringer halv sju. F*ck that. Dock gick det hur bra som helst ändå, var överdrivet mycket ny info att ta in men efter ett par timmar kände jag ändå att jag kommit in i det hyffsat. Ska fortsätta inskolningen imorgon mellan fyra och tio, blir ett eftermiddagspass alltså. Känns jävligt skönt och efter det är långledigt över påskhelgen som gäller, WOOOOOP!

XOXO

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0