DFTBA - don't forget to be awesome

 

Sjukt soft dag idag alltså. Började att upp vakna med solen i ögonen efter en härliga sovmorgon, sedan blev det frulle och en promenad för att bränna lite carbs. Tog en dusch och fixade mig när vi kom tillbaka och sedan förberedde jag efterrätten som vi skulle käka efter middagen. Gjorde samma som min mamma gjorde till oss förra helgen, rabarber sabayonne med färska jordgubbar. Ska lägga upp receptet här en annan dag för det är nämligen så SJUKT jävla gott. Beroendeframkallande, helt galet. Sedan drog vi in till stan för att hämta ut babys kaffemaskin på posten (nu jävlar ska vi dricka GOTT kaffe) och handla lite till middagen. Idag har vi nämligen dragit årets första grillning!! Marinerad fläskfilé, marinerade champinjoner, zucchini, klyftpotatis och bea, munknull typ ♥

 

Skippade bion i alla fall och kör en mysig hemmakväll istället. Jobbar imorgon 12-18 och vill bara ta det lugnt, dessutom har jag så jävulskt ont i ryggen så det är inte ens kul :'(

 

XOXO

 

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Snygg!!

2012-04-14 @ 09:10:32
URL: http://madhouse.webblogg.se/
Postat av: Michaela

SVAR Ja fy fan, det är astråkigt att blogga från den. Jag vill kunna ha bilden överst och centrera texten under. Men det verkar inte finnas någon app till någon plattform som kan göra det..

2012-04-16 @ 10:49:59
URL: http://madhouse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0