valentine's day



Har precis kollat klart på en av de sötaste filmerna jag sett på ett tag, Valentine's Day. Jag har aldrig hajat hysterin kring Alla Hjärtans Dag (som många andra tjejer) eftersom jag inte är nå vidare romantisk av mig, och jag kommer förmodligen inte att tycka bättre om den dagen efter att ha sett den här filmen men jag tyckte ändå riktigt bra om den. Bra skådisar och bra story om en överskattad dag - se den vettja :)

Jag och Daisy gick föresten, vad som var tänkt att bli, en sväng i skogen men som slutade med att vi var ute i 2 timmar. Nej vi gick inte vilse, men gissa vad som låg efter vägen uppe på berget? EN ORMJÄVEL!!! Jag höll på att skita på mig helt seriöst, blev så jävla rädd (jag som alltid sagt att jag inte är rädd för ormar, haha?) men jag tog upp Daisy och kutade tills jag var helt säker på att ormen var bortom räckhåll, och sedan vägrade jag att gå samma väg tillbaka. Haha, helt insane så jag fick gå runt vilket är dubbelt så långt än vad jag annars brukar gå om jag vänder...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0