my new baby phonie

 

Jahapp, då har jag klivit över till den mörka sidan. Jag, som vägrat falla för grupptrycket eftersom jag hatat när folk i princip dumförklarat en för att man inte haft en, har trotsat mig själv och gått och köpt en iPhone 4! Nu är jag typ ruinerad men sjukt nöjd. Blev en vit liten bebis och den är sååå fin. Håller på att leka med den för fullt för att försöka förstå hur den fungerar, vilket jag inte gör ännu på långa vägar.. känner mig totalt lost! Haha. Minns när jag köpte min Samsung Galaxy förra sommaren också, kunde inte ens svara i den när det ringde ^^ då var smartphones rena rymdmatten för mig, och ungefär så känns det med iPhone nu. Aja, jag lär mig väl så småningom :]


Kommentarer
Postat av: anna

åååh avis!!!

2011-09-23 @ 17:31:51
URL: http://akarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0