keep calm and wait for halloween

image description

ankstjärt o.o

 

Vilken... DAG! Har hänt helt insane mycket, först på jobbet där jag och emma flängde runt hela stans företag ungefär, började jobba på arenan imorse kl.6 och när vi kom tillbaka dit vid 14-tiden för att avsluta det vi påbörjat så kändes det som att det var igår vi var där senast och inte samma morgon, hahah. Slutade runt halv 4 i alla fall och då gick jag på staun och köpte en ny vinterjacka, ser ut som den på bilden fast den är från hm så det är inte den, köpte min på bikbok för 999. Sen när jag kom hem fick jag höra massa saker som chockade mig rejält, alltså jag visste att den här stan var liten och att alla har en tendens att få veta saker snabbt, men detta tar nog priset!! Och på sättet det kom fram, haha helt sjuuuukt... aja, man kan aldrig sluta att förvånas även om man skulle vilja.

 

Imorgon börjar jag inte förrän 10:00, så jävla SICK-skönt med sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tell me hun :)

<3

2011-10-27 @ 07:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0