one of those days...

varenda gång jag ser den här bilden saknar jag håret...! fail

Tja bitches,
sry för keso update.. har jobbat, ätit och sovit den här veckan and that's it, typ. I måndags somnade jag halv 8, hej gammkärring?! Fast igår hängde jag med jonna och heidi, gick på stan, käkade go'middag i form av fläskfilé, strips, bea och fetaostsallad och drack vinäää till, kollade på bonde söker fru och hade det skitmysigt. Klockan 9 var jag dötrött (blir det av att kliva upp 5 på morgonen if you wonder why...) och tog bussen hem, sen var det bara att ställa väckarn på 5 och sova till denna dags jobb på domsjö fabriker ab.

Asså ja, jag har inte mycket spännande att berätta, längtar till imorgon för då jag ska och emelie festa, ljuvliga helg 1 dag kvar!! Tydligen röddag på lördag i och med alla helgona så alla jobbar halvdag imorgon, förutom vi vikarier som måste jobba heldag som vanligt... sux 2 be me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0