it was just a dream.


Hade den sjukaste drömmen inatt. Drömde att jag var tillsammans med Justin Bieber och det kändes så sjukt verkligt!! Vi skulle ta bussen från mig till stan, och när vi klev ombord blev alla tjejer som tokiga. Jag bara kollade överlägset på dem och sa "Justin är min!", haha. Han var så jävla underbar också, höll mig i handen, pussade på mig inför alla andra och sa att jag var hans allt, typ. När jag vaknade trodde jag verkligen att det hade hänt och jag blev uppriktigt ledsen när jag insåg att det bara var en fucking dream..

Kommentarer
Postat av: Rebecca Thomée

Åhhh en sådan dröm vill jag också drömma :O

2011-05-24 @ 19:54:09
URL: http://rebeccathomee.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0