love u guys.


Igår hade jag ett långt samtal med min fina Linnéa. Jag saknar henne så jag håller på att dö alltså. Nästa helg flyttar hon in i lägenheten som jag ska dela med henne i sommar, kommer bli så grymt och jag längtar så otroligt mycket! Vi kommer få det bäst. Saknar förövrigt alla andra fina hjärtan där hemma också. Önskar att alla kunde komma och hälsa på mig nu på en gång. Lyckligtvis kommer min kusin hit den 25e, om det löser sig med boendet. Jag får ju fan inte ha besök här i lägenheten, vilket suger fetma. Hade sett framemot sååå att bjuda hit mina vänner liksom? Jävla kärring..

Skolan går som smör iallafall. Har lärt oss SPA-massage nu och imorgon ska vi leka kundpass och öva hela kroppen på varandra. Inte för att skryta men jag har riktig känsla för det här så hojta om ni vill va försökskanin ^^!

Kommentarer
Postat av: M

intressant ;)

2011-03-14 @ 21:59:45
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: lifeiswhatyoumakeit.

Sv; Ja precis. Har för längesedan slutat "hoppas" på att det skulle gå bra för Sverige, vi är så B ändå. Men jag tycket oavsett att hennes bidrag var bäst i sig utan att tänka "tävling". För om jag skulle tänka mig något av bidragen jag hört ställa upp i ESC så hade det fan inte varit någon! Hahaha. Nejmen typ. ;)



Sedan så har du lite rätt i att hon må se opererad ut... Men jag vet inte om hon är plast eller äkta?

2011-03-14 @ 23:02:41
URL: http://benniys.webblogg.se/
Postat av: sandra e

DU pratade med mig oxå!! ;) PUSS SANDRA

2011-03-15 @ 06:09:06
Postat av: Jonna

Jag hoppas du saknar ditt hjärta som INTE är hemma också, lite långt bort bara!

2011-03-16 @ 08:27:14
URL: http://chiqasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0