what a feeling


Dagarna ute på Ulvön var supermysiga om än lite blåsiga och molniga. Blev förkyld på kuppen och igår när jag skulle åka hem sken solen från en klarblå himmel, ärntne typiskt så säg? Men jag misströstade ej, la mig ute och stekte i trädgården ett par timmar när jag kom hem och läste världens (för tillfället) mest spännande bok "Hypnositören" innan jag drog in till stan för att möta upp Jonna-bejb för några glas vin. Sedan gick vi vidare mot Olearys där vi träffade på finaste Frida bl.a. Kvällen avrundade jag, Jonna och Patrik med en pizza på Kebaben där världens drygaste indie lyckades reta gallfeber på mig, och sedan med lite whisky hos Patrik. Mycket, mycket trevlig kväll! Tack & bock för den :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0