black and white

jag och jonna, haha? ;)


Dagen har självklart spenderats i solen, var annars? Först drog jag och Jonna till Nyänget och badade, sedan blev det en kort runda på stan innan hon började jobba, och till sist åkte jag hem och fortsätta grilla mig själv ett par timmar innan jag slängde ihop en underbar middag till mig och familjen. Blev grillad, tandoorikryddad lax med melonsallad, myntasås, mango chutney och ris. Jag är en jävel i köket, I tell ya!

Och just det, sökte precis jobb som flygvärdinna! HOPPAS jag får det!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter hennes blogg?

2011-07-31 @ 15:18:06
Postat av: Josie

Frågar vem?

2011-07-31 @ 18:00:11
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0