summer vans and spraytans

animator gif

 

Jag är såååååååhär jävla sugen på att boka en sista minuten till utlandet nu alltså.


Det skulle vara så otroligt att skönt att komma bort en vecka eller två till värmen och sola, bada, dricka vodka lime-drinkar och bara njuta av att inte behöva tänka på eller göra någonting. Det enda vi skulle fundera över är vad vi ska äta för underbar mat till middag samma kväll, vilken drink vi ska beställa denna gång och om vi ska hyra vattenskoter eller åka bananbåt dagen därpå. ÅH!♥ Tror jag ska fråga gullungen om han vill följa med mig, haha (a)

Kommentarer
Postat av: Michaela

SVAR Ja, så är fallet. Har försökt hålla det lite utanför bloggen, men man börjar ju märka det då jag har P numera :)

2011-08-18 @ 14:33:29
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0