A day off

Jag vet inte vad det är för fel på mig, men jag somnar så sjukt tidigt på kvällarna nuförtiden. Iförrgår sov jag vid tio och igår var jag skittrött redan vid åtta(!), somnade dock vid nio. Visserligen har jag klivit upp vid fem-sex tiden nu i över en vecka, så det beror väl till viss del på det. Men jag har fan aldrig varit en sån som somnar sådär lätt före klockan elva. Vaknade sju imorse också, nästintill helt utvilad. Hejdå kvällsmänniska, hello morgonmänniska? Eller..? Skönt att vara helt och hållet ledig idag dock (skippar matten för jag orkar verkligen inte vara på språng idag igen)


Kommentarer
Postat av: M

He's very good looking;)

Hoppas bara att han inte visar sig vara ett asshole som de senaste killarna jag träffat bara :/



Ahhh det är min favorit mascara!Den gör underverk!

2010-03-17 @ 12:00:02
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: angelica

Ah I see, that's a must-have! :p Enkel men snygg! Ha det gött!

2010-03-17 @ 12:46:00
URL: http://nam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0