I'm not addicted, tralalalala


Jag hörde en väldigt intressant grej på radion idag. Att "alla människor kan inte bli beroende av nikotin".

Jag visste det! För trots att jag har rökt massor av gånger när jag festat har jag aldrig känt själva suget efter en cigg. Det där starka begäret  att "jag bara måste ha en", har liksom aldrig exsisterat för mig. Och det tycker jag är fantastiskt, jävla skönt. Jag bara röker för att göra det, typ. Även om det låter onödigt. Fast även om jag röker på fest skulle jag dö om jag blev rökare 24/7. Eeuuuw. Det har jag faktiskt gått runt och oroat mig för.. Verkar dock inte som att jag kommer behöva göra det i framtiden, för jag kan helt enkelt inte bli beroende :)


Kommentarer
Postat av: Melissa

haha i love it! jag kännr detsamma, feströka fine men har aldrig riktigt haft det suget, jag bara gör det ibland för att göra det. Vilket är ganska dumt egentligen när man tänker efter, men men hehe.

2010-03-11 @ 02:09:38
URL: http://summergames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0