Hamnfest-helgen 2010

Har inte suttit vid en dator på hela helgen så vet inte riktigt vars jag ska börja, men kan ju säga som så att det har varit den årliga hamnfesten i helgen, vilket betydde fest både fredag och lördag. Så i fredags förade jag och Maria lite innan vi mötte upp Jonna och begav oss mot hamnområdet. Hyfsat med trevligt folk, go´väder och en jävligt rolig karuselltur gjorde kvällen. Blev dock en ganska tidig sådan, en drive-in och en originalburgare senare var vi hemma vid tre.

Bilder från fredag:



maria innan karusellen, haha

jonna och jag efter karusellen, hahah adrenalinkick

Lördag-dag bjöd på sol och bad på Gullvik. Lite blåsigt, men ändå varmt och skönt. Eftersom Jonna började jobba drog vi in till stan vid fyra och sedan fortsatte jag och Maria steka på mormors bakgård. Där var det varmt vill jag lova. Vi förade sedan och åkte in till hamnområdet ännu en kväll, för att mötas av världens enormaste kö. Men vi tog oss in, och hängde där resten av kvällen tills jag drog och mötte upp Monica som varit på olles, och Mathias. Klockan fem på morgonen var jag hemma, efter många om och men, men det var najs. Sammanfattningsvis en väldigt lyckad helg!♥


Bilder från lördagen:



Kommentarer
Postat av: LIFEISWHATYOUMAKEIT.

Fan vad söt du ääär !? ;*

2010-07-07 @ 20:17:56
URL: http://benniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0