It isn't always what it seems to be.

Kvällen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Och vet ni vad jag tycker om det? I don't give a fuck. Det sägs att jag "killar kommer och går, men vänner dom består". Jag börjar fan tvivla på det talesättet, helt seriöst. Men fuck it. Jag är bara glad över att jag åkte hem till Maria ikväll, även fast det inte blev någon fest som det var tänkt. Vi lade energin på att snacka en massa, och åkte sedan och käkade på Max. Och jag är nöjd, för jag fick en supertrevlig lördag trots att den började käpprätt åt helvete och trots att jag trodde att den skulle sluta i alone i soffan. Så det är fan inte dåligt det inte. 

PS.
[mina vänner betyder allt för mig, and you guys know who are♥ de som däremot skulle föreställa mina vänner, men som "let down on me" och inte behandlar mig med den respekt jag visar dem kan dra långt åt h*lvete - rent ut sagt. talk to the hand cuz my ears won't listen, haha!]
DS.


Kommentarer
Postat av: Solid Snake

Du låter arg och upprörd, ta aldrig nått personligt ty livet är ett spel...

2010-02-21 @ 10:15:46
Postat av: Josie

Okej, så du tycker att det är okej att spela spel med sina vänner? För det tycker inte jag. Och det är väl klart som fan att man tar det personligt när man blir tillfrågad om någonting, lovad men sedan totaldissad och ignorerad.. ursäkta mig för att jag blir besviken, men det är faktiskt inte så himla konstigt.

2010-02-21 @ 10:49:38
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Solid Snake

Precis som du så lärde jag mig denna läxan den hårda vägen, man vill ju alltid tro det bästa om folk. Vad kan jag säga, jag är godtrogen. Men folk tänker egoistiskt och har dolda agendor, man vill ogärna tro det men det är "rules of nature" Raaaawwwww

2010-02-21 @ 11:01:40
Postat av: Josie

Ja alla är vi egoistiska, men lovar man en sak och sedan inte håller det är man inte bara egoistisk utan seriöst dum i huvudet. Jag vet inte om jag är så värst godtrogen, sådana saker som att hålla det man lovar är bara så jävla självklart för mig att jag inte i den här världen kan fatta hur man svika en kompis så.. men jaja. Då var man väl inte så bra vänner då.

2010-02-21 @ 11:21:37
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0