Donkeyboy.

Ställde klockan på 06:00 imorse för att se Sverige-Finland. Kändes spännande, men det var inte så spännande trots allt. Sverige krossade ju Finland med 3-0, och finnarna hade inte en chans, muhaha.

Jag hade tänkt lägga upp en videoblogg som jag gjorde natten mot söndag också, men jag tror att jag ångrar mig ändå. Varför blir man alltid så mobbad på film? Haha I dunno, men man blir det iallafall. Man både låter konstig, och ser konstig ut. Ovärt! Videobloggar är mobbade.

Jag älskar dock Donkeyboy!!! Norska band är ju grymma♥ [Alphabeat 2]


sometimes
stereolife
ambitions
promisekept


Kommentarer
Postat av: Becitah aka Beccabus

Yes that's right, visst går jag i Josie spår (; hihi

2010-02-22 @ 14:02:42
URL: http://rthomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0