Home Again

Jag säger bara: äntligen hemma. Jag är psykiskt nedbruten efter 8 timmar på buss, så nedbruten att jag inte ens önskar min värsta fiende den bussresan jag varit med om idag. Något jag fick tid att fundera en del över under resans gång var dock att öppnar du munnen och säger ifrån i sådant du tycker är fel, så hamnar du genast i trubbel och skapar ovänner. Ska man måsta behöva ta en massa skit för att undvika konflikter eller? Det verkar sjukligt nog som så och fyfan för det. Människor tjejer kan tammefan aldrig erkänna att de gjort fel. De ska alltid beskylla den andra individen..

Berättar om mina få men ack så fina shoppingfynd jag gjorde i Stockholm senare ikväll, eller imorgon. När jag orkar helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0