Försvarstal.

Egentligen behöver jag inte försvara mig, men jag tänker göra det iallafall för fan vad less jag blir.

JA, Örnsköldsvik är en liten stad. Jag vet, ni behöver inte berätta det för mig? Så ja, därför är det lätt att man börjar träffa samma killar som någon man vet vem det är gjort innan, jag vet? Men det är faktiskt lite skillnad i det här fallet. Tjejen vet om att jag träffade ***** alldeles nyss och borde ha förstått att jag därav också tyckte vääldigt bra honom, annars skulle jag aldrig träffat honom right? Så hon borde hållit sig på avstånd.

Hon själv tycker att jag borde ha sagt till henne på en gång att jag har något emot att dom ses, men va fan jag fick reda på det för max en vecka sedan. Min första reaktion är inte direkt att komma springandes till henne. Vem fan hade gjort det egentligen? Och dessutom, det har gått en vecka! Hur svårt kan det vara att bara sluta träffa honom när hon nu vet att jag har problem med det? Men ja, det är hon som gör fel, fel, fel och det kommer hon att ångra när det väl skiter sig med *****. För guess what, det kommer det GARANTERAT att göra.  

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker det är lite fel av henne! Ifall hon hade hört med dig så att du tyckte det var okej, och du acceptera det så är det en helt annan ska! Eller är jag helt ute och cykla utan lysa?

2009-10-22 @ 17:38:07
Postat av: Säker

Hur kan du vara så säker på att det GARANTERAT kommer att skita sig? :)

2009-10-27 @ 22:17:02
Postat av: Anonym

johan*..?

2009-10-27 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0