Life's not fair

Jag åt middag nyss. En nyttigare variant av tjockpannkaka med banan och blåbär till - asgott, och nyttigare än med sylt till. Tipsar om det! Kul är dock att trots att jag nyss käkade, känner jag mig fortfarande vrålhungrig. Har ni upplevt den känslan någon gång? Det känns som att magen är ihålig trots att man åt för 10 minuter sedan. Skum känsla, jag gillar den inte. Kissie har btw, på tal om ingenting, köpt en Ed Hardy-keps! Fusk. Jag har velat ha en sån hur jävla länge som helst ju. Jävla kissigt gjort av henne, haha.

Kommentarer
Postat av: M

gud va gott det lät med pannkakor&blåbär!

2009-05-13 @ 18:16:58
URL: http://lifeguard.blogg.se/
Postat av: eelin

svar: va? jag har inte skrivit att du ser gravid ut? :O den endå gången jag annars kommenterade din blogg var den där sushi grejen, då jag bara skrev "oh vad gott det ser ut" .. jag har verkligen inte skrivit att du ser gravid ut. isåfall måste du ha blandat ihop ip-adresserna eller så har någon annan skrivit in min blogg adress :S

2009-05-13 @ 18:42:59
URL: http://reedhead.blogg.se/
Postat av: Carolin

Ja, den där känslan kommer ibland. Speciellt om man ätit väldigt dåligt under dagen så orkar man ju inte alltid äta så mycket även fast man är jättehungrig, då brukar jag i alla fall ha den känslan. Det känns att man är mätt och inte orkar äta mer men ändå känner man sig hungrig, sjukt konstigt.

2009-05-14 @ 09:43:22
URL: http://carowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0