Bus:a (med) mig

Brun utan sol är förmodligen en utav de bästa uppfinningarna ever. Ja, man behöver ju inte tänka så jävla stort. Dock hade jag gärna sett att jag blev duktigare på att använda det. Inte duktigare som i oftare, utan duktigare som i bättre att hantera det. Men, det kan inte bara vara jag som alltid lyckas få en markant färgskillnad på armarna och händerna? Det ser ganska dumt ut, som att (lik)händerna är ditklistrade liksom. Syggt, verkligen.


Paris är alltid snyggt brun (och smal)

Kommentarer
Postat av: Alexis

tvivlar starkt på att det är paris själv som fixat den färgen. skulle vara en sjukt kul syn att se henne stå med orange händer och försöka få det jämnt haha!

2009-03-26 @ 19:05:19
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0