All the beds are burning, la la

Katja Kaj och Josie Jos med rosén that I love.

Jag måste på stan snart och köpa det sista inför Ö-sund. Booze t.ex! Det är fan svårt att veta hur mycket man måste ha med sig, men jag ska iallafall ha mitt älskade rosévin. Mmm mums! Plus att jag vill ha lite nya kläder.. när fan ska man få nog?! Okej dum fråga, NEVER. Well well, risken är ändå så jävla stor att jag får lägga kläd-planerna på hyllan vilket fall. I den här stan verkar det inte finns något alls som faller mig i smaken just nu, och det som gör det har jag redan. Smidigt. Men, my ladies, jag tror att mitt löshår dyker upp på posten idag :D Can´t wait.

Kommentarer
Postat av: Monica

ihh du ska ju oxå på yran!!! galet kul det ska bli med LADY GAGA :D:D

2009-07-28 @ 23:23:07
Postat av: Josie

Ja, jag längtar som fan :D Det kommer bli g-r-y-m-t att se henne!

2009-07-28 @ 23:33:16
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0