Killing The Truth

Seriöst, jag mår skit. Som vanligt var jag uppe vid sju tiden imorse för att se mitt älskade Vakna med The Voice, sedan däckade jag i sängen vid nio igen och sov tills nu. Jag fryser och svettas om vartannat och det trycker som fan i bröstet. Dessutom har jag ont i huvudet.. Nu förstår jag dock inte varför jag bloggar om nåt såhär negativt, det här är ju bara en massa jävla gnäll. Vem fan vill lyssna på/läsa om gnäll? På Vakna sa de senast imorse att oavsett om man mår skit ska man låtsas att det tvärtom är skitbra. För att sprida positiv energi istället för negativ alltså. Och jag håller med. Träffar man en person som frågar hur man mår och man genast börjar gnälla om att man är så jävla trött och har så ont i lederna (haha) så smittar det ju av sig på den andre personen också, varpå den instämmer om att vädret ju är så jävla tråkigt att man deppar ihop snart. För allas bästa; fake it.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackare, krya på dig!



Sv; Ja, den är så sjukt bra, har lyssnat på den i två dagar nu non stop, tack för tipset ;P

2009-01-27 @ 15:59:17
URL: http://sofiaaurora.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Har också blivit dålig, haft feber och legat och vilat hela dagen. Men som du skriver, så blir det faktiskt bättre om man har en positiv inställning! Blir inte bättre för att man går runt och begklagar sig. Jag försöker bara fokusera på nåt annat och tänka att det går över snart, och är positiv:) Och jag känner mig faktiskt bättre:P

Krya på dig!

2009-01-27 @ 17:36:42
URL: http://ultimatenicole.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0