This is what I want, baby

Jag måste verkligen formatera om datorn. GOD DAMN vad den är seg. Det är alldeles för mycket skitprogram på den som aldrig används utan bara tar en massa plats. Jävligt onödigt faktiskt. Egentligen skulle jag vilja köpa en ny dator, men det är jag alldeles för känslig för att kunna göra. Det skulle kännas som att jag övergav min HP-bebis och det skulle inte jag kunna leva med. Så den får hänga med tills den går i graven :) Dock är jag sugen på att köpa mig en egen mini Pc som är lätt att ta med överallt. För det är ju det som är nackdelen med min nuvarande, den är för stor och tung (tjock..) för att ta med varsomhelst. Den lilla skulle alltså inte ersätta min HP, bara fungera som en extra bebis när jag ute och reser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0